Te koop

zaterdag 21 december 2013

Rust

In verwachting naar het kerstfeest. 
Feest vieren en gedenken van de geboorte van Het Kerstkind.
Geen overdaad van luxe, maar genieten van de kleine en gewone dingen.
Tevreden zijn met wat we al hebben.
Tijd om rust te hebben, genieten van het gezin en weer creatieve ideeën op te doen. 
Naderen we ook alweer bijna het einde van 2013.
Zal het op mijn blog wat rustiger zijn deze weken.
 Hoop ik jullie volgend jaar weer blij te kunnen maken met mijn creaties.
Wens ik ook jullie hele fijne dagen en een creatief 2014!


14 opmerkingen:

  1. Mooi blogje om te lezen. Jij ook fijne feestdagen en een gezegend 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne vakantie, gezegende dagen en een goede jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen gewenst! Wat heb je het trouwens mooi omschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven, fijne feestdagen voor jou en je gezin, tot ziens in het volgende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou en je familie fijne kerstdagen
    en een gelukkig, gezond en creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wen jullie hetzelfde. Fijne dagen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie ook heel fijne feestdagen en een goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede dagen toegewenst, tot in het nieuwe jaar.
    Juffrouw Waardvleugel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne dagen met elkaar. En tot 2014. Groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook fijne en gezegende dagen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook! Hele fijne dagen voor jou en je gezin. Geniet ervan en tot 2014. Liefs Maai

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit stukje zou ik ook zo geschreven kunnen hebben! het zijn ook mijn gedachten.
    Een goed kerstfeest en een voorspoedig en natuurlijk creatief nieuwjaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie ook fijne feestdagen gewenst en veel inspiratie in 2014 (en ook Inspiratie)

    BeantwoordenVerwijderen