Te koop

maandag 16 juni 2014

Afgelopen week

Afgelopen week was ik nogal in de schoonmaak en opruim woede.
Het begon met de aanschaf van een rol pip behang voor een klein muurtje.
Afgelopen week behangen en opeens ziet je woonkamer er anders uit :).
De theekast is nog van mijn oma geweest en koester ik nog graag.


Leuk om bezig te zijn met accessoires.
Het keukenkrukje werd geel geverfd.
Het commentaar op de gele verf door de gezinsleden werd mij wel om de oren gegooid.
Het geel leek wat groenig uit te pakken, maar nu het er staat is het erg vrolijk geworden.


Omdat ik toch aan het opruimen was kwam er opeens een lade in de kast leeg.
Wat heerlijk ik kon er opeens al mijn bollen wol er in kwijt.
Blijkt dat ik meer wol had dan ik dacht.


Van die wol ook maar aan de slag voor een kussen op de bank.
Patroon uit het boek haken en kleur.


Een fijne week!

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat opruimen! Ik word er altijd rustig van :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een creatieve bij geweest ...
    Met veel positieve inspiratie ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opruimen......zo zie je maar weer: elk nadeel heeft zijn voordeel!!!
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk druk druk....met een vrolijk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n opruim bui! Dat geeft zo'n heerlijk gevoel.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van rustig blauw naar vrolijk geel is ook wel even wennen ;-). Wat een heerlijke verzameling katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooi dat Pip behangetje. Leuke kleurtjes. En de kleuren voor je kussen passen er perfect bij. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een rolletje behang te weeg kan brengen...sfeervolle plaatjes! Jou week kan niet meer stuk met zo'n start. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh just soooo pretty!!! :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi allemaal! Ik vind het krukje ook heel gezellig uitzien. En spot ik daar onder de bloempot de doily uit de Mollie Makes haken? Daar ben ik nu ook mee bezig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige behangetje zeg, staat heel lief en zo'n knalgeel krukje vrolijkt de boel goed op!! Ik heb in alle hoeken en gaten wolletjes liggen...geen overbodige luxe om ook eens te gaan ruimen...pff, maar zo geen zin in...hahaha. Jij bent goed bezig geweest i.i.g., benieuwd naar je kussen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kleine metamorfose van een deeltje van je huis: groots effect. Mooi behangetje, vrolijk keukenkrukje en daar komt een mooi kussen nog bij.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij had echt een productieve week zeg! Super leuk allemaal! Gelukkig dat het groenige geel toch gewoon geel is, heel mooi behang en wat een voorraad bolletjes..... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat klinkt allemaal fantastisch. Een dierbaar bezit, die theekast van je oma. Iets om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik heb ook zo'n krukje! Wat een goed idee om die eens op te knappen. En wat een leuk behangetje.

    BeantwoordenVerwijderen